۶ آبان ۱۳۹۹، ۹:۳۳

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا خبر داد:

اعتبار ۸ میلیاردی برای ورزشگاه وحدت و زمین ورزشی عنبران آستارا

اعتبار ۸ میلیاردی برای ورزشگاه وحدت و زمین ورزشی عنبران آستارا

آستارا- رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: هشت میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد فنس ورزشگاه وحدت و زیرسازی زمین ورزشی عنبران آستارا تخصیص یافته است.

وحید خاصی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ورزشکاران آستارا در یک سال گذشته ۹۳ مدال در مسابقات استانی، ۵۲ مدال در مسابقات ملی و ۲۸ مدال در مسابقات بین المللی کسب کرده‌اند، گفت: در این شهرستان ۵۲ باشگاه خصوصی و ۹ سالن ورزشی زیر نظر اداره ورزش و جوانان آستارا فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شش سازمان مردم نهاد و ۳۵ هیأت ورزشی، ۱۰ تفاهم نامه همکاری با اداره‌های مختلف شهرستان آستارا منعقد شده است، افزود: در این راستا برنامه‌های فرهنگی و کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا با اشاره به اینکه هفت تیم فوتبال آستارا در لیگ‌های کشوری و استانی حضور دارند و برای توسعه زیرساخت‌های استادیوم وحدت این شهرستان نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری هستیم، گفت: پنج میلیارد ریال برای ایجاد فنس دور زمین ورزشگاه وحدت و سه میلیارد ریال اعتبار برای زیرسازی زمین ورزشی روستای عنبران شهرستان آستارا اختصاص یافته است.

خاصی پور، ادامه داد: با ایجاد فنس و رختکن در استادیوم وحدت، بازی‌های شهرداری آستارا در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران به میزبانی این شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا، تصریح کرد: برای راه اندازی سیستم روشنایی استادیوم وحدت آستارا ۲۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و به زودی با پیگیری‌های نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، از محل اعتبارات نفت و گاز تأمین خواهد شد.

وی، با تاکید بر اهمیت ورزش روستایی، اظهار کرد: راه اندازی خانه‌های ورزش روستایی با هدف افزایش سطح سلامت جامعه در شهرستان مرزی بندر آستارا پیگیری می‌شود.

کد خبر 5057024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
      0 0
      سلام با شناختی که از رییس محترم اداره ورزش وجوانان شهر آستارا داریم به جرات میتوان گفت آستارا روزهای خوبی در پیش رو خواهد داشت ومطمئن هستیم با جدیت این رییس محترم و ولایی ورزش آستارا در همه جوانب پیشرفت خواهد کرد انشاالله